Золоті правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої діти
тягнутимуться.
2. Вчитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе. А це можливо, коли
він сам любить, поважає та піклується про кожну дитину, й у стосунках з нею
чесний і відвертий.
3. У вчителя не має бути „любимчиків”, тоді дитина прислухатиметься до порад
такого вчителя, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним
найсокровеннішим.
4. Учитель має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це
наближає його до дітей і зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Вчитель повинен правильно використовувати свій час, щоб поповнювати запас
енергії завдяки природі, мистецтву.
6. Вчителю слід завжди бути доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що
вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен
бажати дитині лише добра, виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і
вона відповість тим самим.
7. Учителю варто читати більше наукової літератури. З такою людиною дітям
завжди цікаво.
8. Завдання вчителя, як особистості: „знайди себе в собі”, підкори себе собі
і допоможи дітям зробити те саме.
9. Учитель повинен володіти мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти
вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому
кожна дитина пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба
рахуватися.
11. Педагог має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум,
не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Вчителю слід дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її
почуття. Тоді між учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі
стосунки. Педагог повинен берегти найвище благо: людську гордість,
недоторканість особистості, гідність дитини.
13. Вчителю необхідно виховувати у дітей самодисципліну, вміння боротися з лінощами. Разом з батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. |
Немає коментарів:
Дописати коментар